Gryf koziołka
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 28.00
towar niedostępny
Opis
Gryf do nauki aportowania
Gryf jest z twardego i odpornego drewna, a całość jest solidnie zrobiona.
W całości z twardego drewna, nie impregnowany, nie lakierowany, nie bejcowany, wyłącznie czyste (mocne, wysuszone i wysezonowane) drewno.
Niezbędny w szkoleniu psa do zawodów Obedience, IGP/IPO i innych, ponieważ jest zrobiony zgodnie z regulaminami IGP/IPO oraz innych sportów.
Charakterystyka:
- łatwy i przyjemny w podnoszeniu z ziemi dla psa i użytkowaniu dla Was
- idealnie nada się dla każdego psów
- posiada sznurek o długości 30 cm dla wygodnego użytkowania
- kształt i rozmiar bardzo ułatwia naukę aportowania
- idealny aport w profesjonalnym treningu z psem
- bardzo estetyczne wykonanie
- wykonany według regulaminu psich sportów
- wytrzymały na zęby psów i warunki pogodowe
- wysokiej jakości drzewo
- mocna i solidna konstrukcja
- dbanie o przedmiot przedłuża jego żywotność
Wymiary gryzaka: długość gryfu 12 cm, grubość 4, długość sznurka 30 cm
Wykorzystanie:
Jest przeznaczony nie tylko do zabawy, aport idealnie nada się w treningach przygotowujących psa do różnych konkursów, zawodów i egzaminów.
Przez całą długość gryfu został przeciągnięty sznurek, żeby był jak najbardziej praktyczny.
Całość jest niewielkich rozmiarów i z łatwością mieści się w kieszeni kamizelki treningowej, saszetki na pasku, itd.
Materiał z którego został wykonany jest trwały, praktyczny oraz bezpieczny dla psa i dla jego zębów.
UWAGA: Gryf koziołek drewniany służy do wspólnej nauki i zabawy.
NIE ZOSTAWIAJ zabawki psu, gdyż NIE JEST NIEZNISZCZALNA!
Odpowiednie dbanie o przedmiot czyni go długotrwałym!
Opinie o produkcie (0)
Zakup na raty PayU 5x0%
Zasady finansowania zakupów przez PayU Raty 5x0%:
kwota zakupu - od 100zł do 2000zł (wartość koszyka);
okres kredytowania - 5 miesięcznych rat 0%;
koszt dla Klienta: RRSO 0%;
termin płatności pierwszej raty: 30 dni od daty zakupu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.