Szarpak/Gryzak 250 x 40 White
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 38.00
towar niedostępny
Opis
Gryzak 250 x 40 White
Miękki gryzak wykonany z materiału PAD. Dedykowany młodym psom, idealny do rozwijania popędów i chęci zabawy. Użyty materiał oraz konstrukcja zachęca psy do podjęcia aktywności i polowania. Praktyczna rączka umożliwia przeciąganie się z psem i uatrakcyjnienie zabawy.
Charakterystyka:
- zaprojektowany z myślą o młodych psach
- sprawdzi się u psów, które wymieniły zęby
- idealna zabawka dla delikatnych psów: przyjemna do trzymania przez psa w pysku
- wytrzymały i praktyczny
- uszyty z materiału PAD
- wyposażony w mocną rączkę umożliwiającą przeciąganie się z psem
- wyprodukowane w Czechach
- dbanie o przedmiot przedłuża jego żywotność
Wymiary : szerokość 4 cm, długość 25 cm, 1 uchwyt
Wykorzystanie:
Gryzak do celów profesjonalnych 250 x 40 White firmy HST może być również wykorzystywany przez amatorów szkolenia psów. Trwały gryzak dla owczarka, malinois, dobermana czy innych ras pracujących. Skonstruowany z myślą o młodych psach które dopiero rozwijają się i uczą łapania, trzymania czy szarpania. Nauka puszczania na tzw. wymianę jest możliwa dzięki nim: wystarczy mieć dwa takie same. Delikatne psy, które nie są zainteresowane łapaniem np. twardszej juty, mogą na materiale PAD rozpocząć swoją przygodę i rozkręcić się na tyle, że żaden materiał nie będzie dla nich nieprzyjemny do gryzienia. Ze względu na swój wygląd i kształt jest przydatny również do nauki i zabawy aportowania zabawki.
UWAGA: Gryzak z materiału ringowego służy do wspólnej nauki i zabawy.
NIE ZOSTAWIAJ zabawki psu, gdyż gryzak NIE JEST NIEZNISZCZALNY!
Odpowiednie dbanie o przedmiot czyni go długotrwałym!
Opinie o produkcie (0)
Zakup na raty PayU 5x0%
Zasady finansowania zakupów przez PayU Raty 5x0%:
kwota zakupu - od 100zł do 1500zł (wartość koszyka);
okres kredytowania - 5 miesięcznych rat 0%;
koszt dla Klienta: RRSO 0%;
termin płatności pierwszej raty: 30 dni od daty zakupu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.