Piłka rugby z materiału ringowego - 2 uchwyty
Symulacja została wykonana dla produktu podstawowego 86.00
towar niedostępny
Opis
Piłka rugby materiału ringowego z 2 uchwytami
Piłka z materiału ringowego, została wypełniona materiałem syntetycznym, przez co jest miękka i daje jej dużą wytrzymałość oraz odporność na zęby Waszych psów. Będzie idealna zabawką, nagrodą dla wszystkich psów niezaleznie od wieku czy rasy. Wyposażona jest w uchwyty z taśmy dla Twojego pewnego chwytu, podczas zabawy i przeciągania się z Waszymi pupilami. Psy uwielbiają ten materiał.
Charakterystyka:
- przyjemny do gryzienia dla psa i użytkowaniu dla Was
- idealnie nada się dla psów w każdym wieku
- najmocniejsza piłka z materiału ringowego dostępna na rynku
- kształt i rozmiar bardzo ułatwia pracę
- idealna na początek w treningu gryzienia z psem
- bardzo rozwija polowanie u psów
- materiał który nie niszczy zębów
- psy uwielbiają ten materiał
- posiada uchwyty wykonany z szerokiej taśmy
- wytrzymały na zęby psów i warunki pogodowe
- zwiększający chęć i popęd u psów
- wysokiej jakości materiał ringowy
- mocna i solidna konstrukcja
- dbanie o przedmiot przedłuża jego żywotność
Wymiary gryzaka: długość 20cm (bez uchwytów) - obwód 38cm.
Wykorzystanie:
Jest przeznaczona nie tylko do zabawy i przeciągania się z psem, można ją używać w profesjonalnym treningu gryzienia i uczyć psa polowania zwiększając zarazem jego chęci do gryzienia i trzymania upolowanej piłki. Piłeczka ma wiele zastosowań w procesie szkolenia psa i jest niezbędny dla profesjonalnych trenerów psów. Jeden uchwyt z taśma gwarantuje wygodę użytkowania i czynią go praktycznym w profesjonalnym treningu waszego psa. Materiał z którego został wykonany czyli materiał ringowy jest trwały, praktyczny oraz bezpieczny dla psa i dla jego zębów
UWAGA: Piłka z materiału ringowego służy do wspólnej nauki i zabawy.
NIE ZOSTAWIAJ zabawki psu, gdyż gryzak NIE JEST NIEZNISZCZALNY!
Odpowiednie dbanie o przedmiot czyni go długotrwałym.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.